lauantai 23. kesäkuuta 2012

METAPONTO !

Must tuntuu etttei tähän tarvii paljon  mitää kirjottaa, 4 päivää, 4 yötä, 4 mun parasta kaveria, paljon ruokaa, Merenranta, uima-allas, leirintäalue ja asuntovaunu.. Niistä koostu mun varmaan parhaimpien päivien muistot mitä oon täällä tähän asti viettäny !




Metaponto beach tuli vallotettua ! No okei oli ihan liian kuuma, joten päivän rantakiintiö oli siinä 1-2 tunnin paikkeilla ! Ja uima-altaalla vasta kuuden jälkeen illalla, joten RUSKETUSTA KAIPAAN EDELLEEN :( Päiviin mahtuu paljon uusia ihmisiä JAMAL, Bangladeshista ( ok en tie miten se kirjotetaan...) Söpöt uimavalvojat uima-altailla ( ja myöhemmin leirintäalueen baarissa...) Sekä monen monet ihanat ihmiset merenrannalla !




Öiden valvomiset, korttipelit, Italia- Irlanti futismatsi, mutta kaikkein hienoin AURINGON NOUSU 05:35 aamulla ! Mulla on varmasti maailman parhaat kaverit täällä ja mulla tulee niitä niin tajuton ikävä ettei mitään rajaa ! <3 MI MANCHERETE TANTISSIMO!!!!! Mut niille oon luvannu että palaan niin pian ku mahdollista ! Eihän se oo kun about neljän tunnin lento :)





Baci,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti