sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Siamo giovani.

Pika päivitys vaan, Oltiin vaihtari kokoonpanolla reilu viikko sitten vähän "ulkoilemassa", kattelemassa Sassia :) Siis me neljä vaihtari tyttöä ja neljä italialaista "hurmuripoikaa" :)))..Näitä ihmisiä tulee ihan kamala ikävä ! Ja kun ajatteleen ens syyskuussa ollaan KAIKKI, eripuolilla maapalloa! Kukaan meistä ei oo enää Italiassa, mut pojat tulee onneks takasin tänne ja niin varmasti mäkin ! Leah asuu kaukana, Paula viel kauempana, mut toivon silti et nähdään viel joskus ! Mut ainakin tiedän et jos joskus päädyn Arizonaan , tai Argentiinaan päin, on mulla luotto turistioppaat matkassa mukana ! 

Nicola, Riccardo, Paula, Vincenzo, Mä, Leah, Francesco, Emily

Ollaan koettu yllättävän paljon neljän kuukauden aikana, Paula on nähny mun epätoivoset hetket ja myös ne parhaat fiilikset joita oon mun matkan aikana kokenu ja nähny ! Mut miksi Argentiinan täytyy olla NIIIN kaukana? voisin vaikka vaihtaa sen ruotsiin, tai venäjään! Mut kyl mä meinaan viel joskus sinne matkustaa, jos siellä kerran on noin upeita ihmisiä kun Paula !

Baci,

Ps. Mulla ei oo mitää kuvia koska jätin MUN KAIKKI TAVARAT Francescon luo vahingos ku tuli vähä äkkilähtö :( ! mut Muistoja jäi ja onneks Leahil oli sentää kamera mukana :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti