tiistai 14. helmikuuta 2012

Buon San Valentino ♥

Tänään mulla on ollu aikaa mietiskellä mun kaikkia ystäviä ympäri maailmaa, ja voin vaan sanoa et oon onnellinen et oon tavannu teijät kaikki !<3 Vaikka oonki täällä kaukana, ootte mun sydämes ja mieles jokapäivä :) Mulla on maailman ihanimpia ystäviä, keitä en vaihtais mihinkään/tai kehenkään muuhun ! 




Ystäviä ei voi ostaa rahalla, mutta ne voi voittaa puolelleen luonteella, huumorilla ja rakkaudella :) Kavereita tulee ja menee mut hyvät ystävät pysyy ystävinä niin huonoina kun hyvinäki aikoina ! Ystävät on elämän vesi, ei niitä ilman pärjäis kyllä millään !



Osa kavereista asuu ihan naapurissa, kun taas osa asuu paljon kauempana, mut hyvän ystävän tunnistaa siitä että joka kerran kun näkee tai juttelee vaikka pitkänkin ajan jälkeen, ystävän kanssa on helppo olla ja jutella! Pelkäsin ihan hirveesti että kun lähen tänne mun kaikki ystävät unohtaa mut, mutta mä tiedän et kun tuun takasin suomeen ei mun ystävät oo minnekkään hävinny ! Paljon on takana yhteisiä hyviä muistoja mutta mä lupaan että niitä tulee vielä paaaaaaljon lisää !<3



Itse vietin ystävänpäivän yhdessä "sinkkuystävieni" kanssa, päätettiin pitää sinkkuilta (koska kaikki parit oli jossain omilla teillään, niinkun kuuluu tottakai) , syötiin hyvää suklaakakkua ( kiitos Federica), juotiin kuumaasuklaata ( siis ei kaakaota :D )... Ja lisäksi syötiin maailman parhaita italialaisia BACI suklaakarkkeja joiden sisältä löytyy aina lappu ja joku viisaus :) ! Omat viisauteni ainakin sopivat justiinsa kohdalleen " don't stop loving someone who you really love"<3 Lisäksi kateltiin elokuva Valentin's day, mutta italiaksi tietenkin :'''D I LOOOOVE my italian single friends, thanks for this evening !hahaha



Mutta nyt vielä kerran kaikille teille maailmanparhaille ystäville, tutuille, perheelle ja muillekkin  Hyvää Ystävänpäivää ♥ Buon San Valentino ♥ Happy Valentine's Day ♥


Baci,

ps, kai huomasitte mun ihanan vaaleeenpunasen tekstin : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti