maanantai 13. helmikuuta 2012

Il tempo passa in fretta. Le persone entrano ed escono dalla tua vita. Non devi mai perdere l'opportunità di dire a queste persone quanto significano per te.

Terkkuja sängynpohjalta, tosiaan en tainnukkaan selättää flunssaa vaan eilen illalla tuli kamala päänsärky ja nyt makaan kuumeessa kotona ! 


talvinen matera... Ei kyl enää oo nin talvinen (+ 10 ja aurinkopaistaa !)


Viikonloppu oli kuitenki tosi kiva ! Lauantain  oli Felycianan synttärit, syötiin, juotiin ja tanssittiin paljon <3 Porukkaa ei ollu paljon , mutta oli kivaa koska tunsin oikeestaan kaikki jo entuujestaan joten oli kiva kun ei tarvinnut/voinut tutustua kenenkään uuteen ! Mutta sen vaan voin sanoo et tääällä vihaan busseja ! koska tiet on niiin mutkasia että mulla ei KOSKAAN oo hyvä olo bussissa !!




Sunnuntaina herättiin aamulla puol kymmenen aikoihin leipomaan kunnon suomalaisia korvapuusteja ! Oltiin käyty edellisenä iltana ainekset ja niin me sitten pyöräytettiin melkeen 60 pullaa :)... Halusin leipoa koska oltiin menossa sinne toisen vaihtarin Paulan luokse syömään etukäteis Ystävänpäivä lounasta ! Meitä oli seittemän ihmistä syömässä, minä, Alessia, Paula , paulan hostsisko Francesca (joka kokkas meille ihan käsin tehtyä pastaakin!!) ja kolme paulan luokkalaista ! Syötiin hyvin, aluksi oli antipastoiksi sydämmen mallisia pikkuleivoksia (suolasia siis).. Sitten syötiin katkarapurisottoa joka oli TOSI HYVÄÄ!!! pää ruoka oli vähän kummallista, mutta yllätyin positiivisesti !!! SUKLAAPASTAA JA PÄHKINÄKASTIKETTA ! ja jälkiruoaksi syötiin sitten mun leipomia pullia, italialaisia suklaapähkinä browniseja sekä Paulan tuomaa Argentiinalaista herkkukastiketta ( maistu aikalailla kinuskikastikkeelta :DD)







Ruoan jälkeen päädyttiin esittelemään meijän talentteja mitä outoa kukakin osaa, voin vaan sanoa etten muista koska olisin nauranu yhtä paljon !!!Pelattiin myös Guitarherota, kaikki oli yhtä huonoi paitsi Francesca joka soitti vaikeimmalla tasolla biisejä 100 % (moroo mulle se normaalikin on ihan mahdoton... )Kaiken kaikkiaan meillä oli tosi hauskaa, vaikka tunsikin itteni melko väsyneeksi jo kello neljän maissa... Viiden jälkeen kun tultiin kotiin olin jo ihan kuollu enkä jaksanu tehä mitään vaan jäin kotiin nukkumaan, enkä jaksanu lähteä kaupungille vaikka olin luvannutki :( Ja tässä sitä nyt ollaan kuumeessa , mutta tänää on kuitenkin jo parempi olo kun eilen :) joten eiköhän se tästä :) !




Mutta lopuski vielä, oon onnellinen koska mulla on ehkä maailmanparhaimpia kavereita täällä ( siis italiankavereita, ihan eriasia kun suomen kaverit ; D ) ne jaksaa aina piristää ja naurattaa mua vaik kuinka väsyny tai surullinen tai mikä vaan olis, en kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miten ne voi olla tollasia, onneks oon löytäny ne <3 YSTÄVIÄ TARVITAAN AINA!! Ja myös se on tärkeetä et pystyn luottamaan ja puhumaan niiden kanssa asioista , vaik välillä tuntuu et olis parempi olla vaan hiljaa :DDD... Välillä on vaan hyvä saada purkaa tunteitaan jollekkin, olkoon ne sitten millasia tahansa !!!..  Mut nyt on nii voimaton olo taas et taidan koittaa nukkua vähän lisää ! I MISS YOUUUU ALLLL <3





Baci,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti