perjantai 6. huhtikuuta 2012

Addio Marzo, Ciao Aprile.

Okeei nyt kerron vielä mun viikonlopusta ! ( sitte oon saanu kirittyy melkeen "nykyhetkeen") Elikkäs vietin mun viikonlopun mun omien isovanhempien kanssa :)! Perjantaina kun tultiin reissusta kotiin, tuli mun Nonno hakemaan mut ja niin oli suunta kohti Giovinazzoa ! Siinä sitte päätettiin enemmän tai vähemmän ajaa vähän harhaan ja ajettiin jossain maalla keskellä oliivilehtoja pikkuriikkisellä tiellä :) mut ainakin se oli paljon hienomman näköstä ku joku tylsä moottoritie ! Päästiin kuitenki perille! Vaikka oli jo pimeetä, oli mun pakko päästä käymään rannalla , KOSKA RAKASTAN MEREN TUOKSUA!! Siinä sitte käytiin iltakävelyllä ja myös päivän jäätelö tuli syötyä, tietenkin !




Lauantaina nukuinkin sitte vähän univelkoja pois, mut kyl mä liikkeelle sitte kuitenki pääsin ( ku herätyskello soi normaalisti 6.15... ei kukaan osaa nukkua pitkään) päivä oli jälleen aurinkoinen (ahh<3) ja lämmin ja niin me päätettiin suunnata Traniin ! Trani oli tositositosi kaunis kaupunki ! Ja tottakai vielä suurta plussaa kun on merenrannalla ! ( ok vähän harmittaa ettei oma "kotikaupunki" oo merenrannalla... mutta kyl tälläki on hyvä olla :D) Käytiin kattelemassa paikkoja, mutta mä tietenkin olin unohtanu kameran muistikortin , joten nappailin sitten "loistavia" kuvia mun kännykällä.. Lounastamassa käytiin kalasataman(siis naminami, kaikki tietää kuinka "hyvältä" kalasatamissa haisee..)  lähellä olevassa ravintolassa ! Tuli sitten syötyä merellisiä herkkuja ( naminami, mun lemppareita...)






Käytiin myös Molfettan outletissa, olin ihan innoissani et vihdoin ja viimein pääsen kunnolla shoppailemaan ! Mutta vähän pettyneenä löysin vaan yhdet housut ja vähän tuliaisia , mutta edes jotain  koska mä todellakin tarvitsin uudet housut !! Ja oon ihan sika tyytyväinen :) kyl se mieltä lämmittää kun löytää 90e housut 25e :) Ja sitte niistä tuliaisita en sitte kerrokkaa mitään , hahaa! Ton jälkeen sitten palattiinkin kotiin ja käytiin illalla vaan kävelemässä taas Giovinazzon keskustassa ja käytiin hakemas tietty hyvää ruokaaa !!  Ja sitte olikin mukava päästä nukkumaan !




Sunnuntaina tuli nukuttua melkeen 12 , tai no heräsin ysiltä söin aamuapalan ja menin parvekkeelle lukemaan (koska oli niii ihana ilma..) mut sit väsytti kuitenki ni menin takasin nukkumaan. Ku olin heränny päätettiin et oltais vaan Giovinazzossa ennen kun pitäis lähteä takasin Materaan... Lähettiin kävelee, olishan se vihdoin aika jo nähdä ranta myös päivän valossa :)! Ennen mun palaamist takasin Materaan, kotiin, käytiin viel kaupassa , ja sit olikin aika sanoo heipat !







Kiitos ihanasta viikonlopusta vielä! Nyt olis kuitenkin aika palata takasin normaaliin arkeen, tai no keskiviikona alko viikon pitunen pääsiäisloma joten nyt sitä taas lomaillaan !! ( wuhuuu!!! toivottavast olis hyvät ilmat taas !!! )


Baci,


PS. KÄÄÄÄK nyt on jo Huuhtikuu! AIKA LENTÄÄ!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti