maanantai 2. huhtikuuta 2012

Non ricordiamo i giorni... Noi ricordiamo i momenti.

Okein nyt on ollu pari aika vauhdikasta viikkoa takana ja nyt vast ehtii vähäks aikaa istuu aloillee ja päivittelemään tännekki juttuja :) vk 12 hurahti normaalin koulun parissa, oli jopa kuus päivää koulua eikä mitään poikkeuksellista... mitä nyt opettajia puuttu oikeen olan takaa ja siks oli paljon turhaa istumista koulussa :) Mut ainaki oli aikaa tutustua lisää mun ihaniin koulukavereihin (joita on 7 luokallisen verran... joten uutta oppii joka kerta..) tässä sit vähän kuvia mun koulukavereista (nää kaikki on mun "hostluokalta" joka on 2 vuotisia, ja ite oon tosiaan 4 vuotisten kans sama ikänen... mut sika mukavaa porukkaa silti :) )




Viikoloppuna Nonna ja Nonno tuli Materaan moikkailemaan mua :) Lauantaina pyörittiin vaan Sassissa ja illalla käytiin teatterissa kattomas näytelmä missä mun hostisä Mario näyttelee lihakauppiast... Se näytelmä kertoo vanhasta sassista ja se oli ihan hauska , vaik puolet vitseistä meni ohi ku siin puhuttiin paikallista kieltä eli "materaa " mut tuli siin jotai uutta opittuaki :) ...Myös Martina näytteli poikkeuksellisesti näytelmässä !!! ( ja opettelin sanat kolmessa tunnissa...) JOTEN IHAN LOISTAVA SUORITUS!!! kun näytteli kuitenkin yhtä päähenkilöä joka esty äkillisesti tulemasta paikalle !!






Sunnuntaina sitte syötiin perinteinen sukulais- sunnuntailounas yhdessä mun isovanhempien, hostperheen ja vielä hostperheen isoäidin kanssa ! Ruokana oli tietenkin perinteinen pasta bolognese ja sitten lihaa ja salaattia :) Ihanaa kun mun hostperhe tulee niin hyvin juttuun mun isovanhempien kanssa :)) im soooo happyyyyyy :))!!


Ei kai tässä muuta siltä viikolta ! HAUSKAA ON OLLU JA AURINKOA ON OLLU RIITTÄMIIN!!


Baci,
Ps. Ai niiiiin lauantaina mut onnistuttiin nolaamaan ( kuinkahan monennen kerran....) ja lauloin 700 italialaisen + 18 vierailevan hollantilaisen ( joista kerron paljon lisää myöhemmin...) edessä " olen suomalainen", ihan hieno kokemus, kun oli oikeen kokonainen orkesteri, viuluineen, ja trumpetteineen soittamassa !!! hahahaha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti