keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

L'amicizia non è una cosa grande, ma milioni di cose piccole.

Tänään oli koulussa teemapäivä "ystävät" ! Luennoitiin ystävyyden ja ystävien tärkeydestä ja keskusteltiin miten hyvät ystävyyssuhteet vaikuttaa elämään ja ihmisterveyteen muutenkin ! Korostettiin että on tärkeää pitää yhteyttä ja huolta kaikista tärkeistä ihmisistä, kerrottin myös että anteeksi pitää antaa, mutta samoja virheitä ei saa tehdä uudelleen. Aito ystävyys säilyy pitkienkin valimatkojen päähän (tää oli mulle ehkä se tärkein), mutta ystävyyden säilyttäminen vaatii silti töitä, ystävät ansaitsevat parasta ja luottamus on tärkeää !

Varsinkin mua jotenki kosketti kaikki ystävyyksistä puhuminen, koska muistan kuinka jännitin tänne lähtiessäni että " kaikki kaverit unohtaa mut", mutta niin ei oo onneks käyny :)( ainakaan toistaseks,hahaha) Suuri apu siihen on tää ihana Internet, Facebook ja skype ja kaikki tää että yhteyden pitäminen on helppoa ! Saan olla onnellinen  mulla on maailman parhaat kaverit sielä suomessa ! Ja oonhan mä täältäkin uusia ihania löytäny! Mut kaiken sen keskustelemisen ja luonneoinnen jälkeen mulle tuli kauhee ikävä kaikkia ihmisiä  ja siks päätin omistaa tänne yhden kirjotuksen kaikille mun ihanille ystäville, joiden kanssa mulla on mahdottoman paljon kaikkia kivoja muistoja ja tiedän että ku tuun takasin, niitä tulee vielä paaaaljon lisää!Ootte kaikki ihan korvaamattomia <3

 Tässä muutamia kuvia mulle tärkeistä ihmisistä jotai ilman en olis mitä oon nyt !
(+ tietenki kaikki muut mun ystävät joita ei löydy kuvista )



















Ja sitten on tietenkin perhe, mun oma rakas perhe ! Jota oon tän kokemuksen jälkeen oppinu arvostamaan ja rakastamaan entistä enemmän! Mulla on maailman parhaat vanhemmat jotka tekis ihan mitä tahansa mun vuoksi <3 Ja sitten on mun maailman ihanimmat ja söpöimmät (tietenki) pikkuveljet jotka ärsyttävienki aikojen jälkeen on mulle varmasti tärkeimpiä ihmisiä koko maapallolla ! (vaikka osaankin olla välillä aikamoinen ISOSISKO) En vaihtais mun perhettä mihinkään tai kehenkään muuhun <3

                                     

                             




                                    

Mut hei aika lentää oikeesti ihan siivillä! Nyt eletään jo yli huuhtikuun puoltaväliä ja se tarkottaa et ei enää aikaakaan ni oon jo takasin siellä mun kaikkien rakkaiden keskellä ! Sitä ennen täytyy kuitenki täällä nauttia ajasta ja ihmisistä ja kokea vielä vaikka mitä uutta ja ihmeellistä ! Mut muistakaa ootte mun mielessä joka päivä! 

Tantissimi baci,


1 kommentti:

  1. Tää on ihana postaus! <3 Ja aivan samat fiilikset tääl vähän toisel puolel maailmaa. Kyl ne kaikki ihanat siel Suomes pysyy ja mieti kuin kiva mennä lopult takas ja nähdä ne kaikki vihdoin ja huomata, ettei mikään oo muuttunu! :) tsemppii!!

    VastaaPoista